Lycka

Lycka, det är ett ord som innefattar så mycket i sig. För de flesta är det nära och kära. Att ha någon vid sin sida som man verkligen  tycker om, är lycka. Men det finns olika slags lycka. Musik, matlagning, shoping, fashion, djur, resor och mycket mera kan också räknas till lycka. Om man ser ett hus eller ett hav som skimrar i solljuset, kan man verkligen få glada tankar och man mår bra av att titta på något sånt. Många kan också tycka om att titta på en bild då det är mycket snö och man ser att det är kallt eftersom allting har fryst till is och sen så ser man ett hus som utspeglar värme och man  tycker det är lycka, eftersom man har någonstans att komma och kunna värma sig när det är så kallt.  
Några bilder på lycka:

Kommentarer
Postat av: Linda

Fint skrivet, och jättefina bilder! :)

2009-05-22 @ 20:28:29
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja precis, tack sånna kommentarer hjälper verkligen.

Jag ångrar mig inte ett dugg, och med tanke på vad hon sa och gjorde vet jag att jag inte kommer göra det heller.Men eftersom hon skulle föreställa en av mina närmsta vänner så känner jag mig rätt ensam, och samtidigt så jädra nöjd, nu när det har gått några timmar! :D



Ha en superbra kväll!!

2009-05-23 @ 21:36:46
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Rony

hmm, bra skrivit. Du börjar bli smart xd

2009-05-24 @ 20:08:33
Postat av: Rano

Yes måste sysselsätta mig me något nu duvet ;)

puss syster<3

2009-07-01 @ 23:05:00
URL: http://ddarlings.blogg.se/

Att dela med dina tankar och åsikter kan du göra här:

Jag heter:
Jag kommer tbx :)

E-postadress: (det ser bara jag)

Du kan hitta mig på:

Det jag ville dela med mig är:

Trackback
RSS 2.0