No more

En hel dag har gått utan att jag har tagit itu med någonting vettigt

.... ush skäms på dig T___T.

Men jag lovar att jag förbättrar mig imorgon och gör alla mina läxor..

Ooooj .. jag har spanska provet att plugga till och sen så fortfarande

engelska att göra.

"Lämna ingenting till imorgon, om du kan göra det idag!" - rysk ordspråk.

Borde nog följa den i fortsättningen. xp

Ska leta lite fakta nu så att jag har någonting att fortsätta på imorgon.

Hoppas bara att klassen inte har gått så långt.. :)

Så skriver kanske lite senare..

Chane


Kommentarer
Postat av: Nina

sv; Människor är egoistiska och lata. Så länge det inte rör dom själva så skiter man ire. Det är synd, men tyvär sanningen i dom flesta fall..

2009-03-10 @ 22:36:59
URL: http://beaut1ful.blogg.se/
Postat av: Nina

sv; Ja samma här, det är sjukt konstigt att människor kan vara sånna. Det är himla synd!

2009-03-11 @ 00:03:31
URL: http://beaut1ful.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder

2009-03-11 @ 17:15:55

Att dela med dina tankar och åsikter kan du göra här:

Jag heter:
Jag kommer tbx :)

E-postadress: (det ser bara jag)

Du kan hitta mig på:

Det jag ville dela med mig är:

Trackback
RSS 2.0