Monday

Shoo x)

Sitter nu hemma och inte gör någonting alls medan andra är i skolan eller på jobbet.. But how come?

Jo, enkelt.. Jag är sjuk T___T 

Har varit det i fyra dagar nu men ser inte ut som att sjukdomen vill släppa..

Fast hemma så finns det faktiskt en del att göra .. som att:

1. Städa (Ush.. inte nu)

2. Hitta fakta till engelskan (..lite senare)

3. Läsa Eclipse (sure.. sounds great :D)

4. eller så plugga till NO provet som vi kommer ha imorgon.. (måste..)

Ska gå och fixa te... och städa i rummet lite(vilket jag tidigare inte tänkt göra,

men jag har en hel dag framför mig), så...

Vi höres lite senare :)

Chane


Kommentarer

Att dela med dina tankar och åsikter kan du göra här:

Jag heter:
Jag kommer tbx :)

E-postadress: (det ser bara jag)

Du kan hitta mig på:

Det jag ville dela med mig är:

Trackback
RSS 2.0