Home sweet home...

... When can you get me out?

Yeah, here I'm, once again. :)

Inte tillräckligt frisk för att gå till skolan säger mamma. 

Men men... det har sina fördelar. 

Man kan:

1. Sova länge (går aldrig för mig, när jag e sjuk vaknar jag tidigt)

2. Äta när som helst och inte vara rädd för att din mage kmr kurra..

.. ääh vad är det för fördel?

3. Ta många bilder (Jaaaa! xp)

4. Läsa en bra bok (Jaa!)

5. Titta på film (oh, hell yeas!)

Haha, bra idé liksom. Ska gå o titta vad jag har för filmer. :)

Kanske har ni någon förslag på bra filmer? Har typ sett alla mina

för hundra år sedan. ;)

Aja, tror nog det blir Pride & Prejudice. Den är uppdelad i sex delar på 50-55

minuter, så jag har liksom 5 timmar att slösa 

framför tvn..hehe

Chane♥

 


Kommentarer

Att dela med dina tankar och åsikter kan du göra här:

Jag heter:
Jag kommer tbx :)

E-postadress: (det ser bara jag)

Du kan hitta mig på:

Det jag ville dela med mig är:

Trackback
RSS 2.0