Dreams

Haha, hejhej på er :) en till dag hemma..

Så ja hur är det? Inte så bra för mig i alla fall. Är täppt i näsan och kan typ 

knappt andas. Men det har jag varit i många dagar nu så det är ingennting 

nytt i alla fall.

Har funderat mycket på drömmar sedan jag vaknade för inte så länge sedan. 

För visst betyder de någonting? Jo det har jag hört i alla fall. Har till och med

en liten bok som säger vad de betyder. Fast ja i det här fallet är den på ryska.. xp

Hahaha, men är det någon dröm som stör er så kan ni bara beskriva den i 

några ord och så skriver jag vad den betyder här. Om ni tror på det så klart. Fast

jag gör det. T.ex. för några veckor sedan drömde jag om någonting som jag efter

att ha slagit upp fått veta att det kmr bli bråk. Asså jag menar inte fysisk bråk xp.. Jo 

och dagen efter så blev det lite bråk hemma.. Ja mina drömmar stämmer

hos mig i alla fall.. hahaha xp

Ha en bra dag så länge, jag återkommer när jag är klar

med allt annat hemma

Chane


Kommentarer
Postat av: sussie

okej.. värsta bråket hemma? vad hände? :o

2009-03-11 @ 16:06:29
Postat av: mash

jag hade för mig att jag hade berättat om det ..:/

2009-03-11 @ 16:30:50
Postat av: sussiie

aha.. men du har lixom inte gjort det..

2009-03-11 @ 17:48:39
Postat av: mash

ahaa, jo jag vet vf, vi pratade inte.. var under veckan då vi va ovänner tror jag

2009-03-11 @ 18:10:49
Postat av: Christin

Usch ja...men tror att jag inte blir frisk för att jag inte riktigt får chansen att vila ut ordentligt...har ju en liten på snart två veckor att ta hand om. Hoppas du kryar på dig snart! =)

2009-03-11 @ 18:32:57
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Nina

sv; Gammal knäskada som dom förker operera till och sen så skiter sig operationerna så dom måste operera igen..

2009-03-11 @ 20:28:51
URL: http://beaut1ful.blogg.se/
Postat av: sussie

öhh.. vilken "den där veckan"?

det hände ju 11 mars för 2 dagar sen när du va sjuk.. vi va inte alls ovänner ..?

2009-03-13 @ 15:20:52
Postat av: mash

jag skrev ju i inlägget att för några veckor sedan drömmde jag om det och nästa dag så hände det, och några veckor sedan var då när vi var ovänner, minns du?

2009-03-13 @ 16:38:51
Postat av: Anonym

men asså fattaru inte, inlägget va ju INTE ALLS PUBLICERAT FÖR NÅGRA VECKOR SEN... 2009-03-11, 3 mars, vecka 10, DU VA SJUK HELA VECKAN!

2009-03-14 @ 14:53:22
Postat av: Mash

Herregud, asså har du svårt att läsa vad jag skrev?

Jag skrev att i inlägget så skrev jag för några veckor sedan och publicerade inlägget under veckan jag var sjuk, vad är det som är så svårt att förstå?

2009-03-14 @ 16:32:46

Att dela med dina tankar och åsikter kan du göra här:

Jag heter:
Jag kommer tbx :)

E-postadress: (det ser bara jag)

Du kan hitta mig på:

Det jag ville dela med mig är:

Trackback
RSS 2.0