31st of March

Förlåt förlåt förlåt !!!

Har inte skrivit här på skit länge, men hade så mycket för mig så jag 

hann inte.. säger vi ;)

I alla fall så är det bra väder ute, jag menar det är så ljust och fint! 

Haha, ville också påpeka att jag fyllde år i söndags och var då med min

familj. Men dagen innan så hade jag kul med kompisarna. Vi var först

hos mig och sedan åkte in till stan och käkade kebab :D<3

Haha, de som jobbade där sa att jag kunde få gratis meny om jag kom

på min födelsedag, men jag hann inte så jag fick inget dagen efter.. Snåla

de är ;)

Blomorna fick jag på min födelsedag ;)

Chane <3


Kommentarer
Postat av: Linda.

Fina blommor =)

2009-04-07 @ 18:11:36
URL: http://lindischas.blogg.se/

Att dela med dina tankar och åsikter kan du göra här:

Jag heter:
Jag kommer tbx :)

E-postadress: (det ser bara jag)

Du kan hitta mig på:

Det jag ville dela med mig är:

Trackback
RSS 2.0