19th of April

Dags för lite uppdatering vetja!

Har haft det fullt upp hela förra veckan och den här. I 

alla fall så här följer det en kort sammanfattning om mina dagar

(bättre sent än aldrig):

1-2 April - Jag var i skolan och sedan gjorde mina läxor, ingenting 

speciellt

3 April - Jag åkte in till stan med tjejerna och vi käkade kebab <3

4 April - Jag åkte in till stan med en kompis

5-9 April - Jag och min mamma åkte ner till Malmö för att hälsa på

en kompis. Träffade på en trevlig tjej som heter Nicole och var med

henne för det mesta.

Utanför kompisens hus.. Ni kan väl förreställa er hur läskigt det är där på natten.. Asså ute xp

10-11 April - Jag träffade mina kompisar och var i stan med dem. Sov 

över hos en sen.

11 April - Min kompis fyllde år så vi åkte in till stan och sedan var hemma

hos henne och tog några bilder.

12 April - Var ute i bandängen och tog några bilder

13 April - Åkte in till stan för att äta kebab

14-17 April - Var i skolan och med kompisarna

18 April - Var ute i stan

 Och ja nu är vi här.. Idag är det 19de april och imorn är det skola. 

Måste verkligen bli klar med min uppsats nu annars kommer jag bara

somna framför datorn..

Chane<3


Kommentarer
Postat av: Linda.

sv; Jag hatar korv och kebab.

Älska bara fisk <3 hah.

Gör du?

2009-04-20 @ 11:03:37
URL: http://lindischas.blogg.se/
Postat av: Linda

Mums, mycket kebab. Kul med så mycket bilder :)



haha, precis, svinkallt ju. fast denna dagen verkar lovande än så länge.

Låter som ett bra lov för din del

2009-04-20 @ 12:07:46
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Linda

ja, faktiskt, haft en helmysig dag i värmen, och nu sitter jag här och ska precis dricka ett stort glas coca-cola :)



Hoppas allt är bra med dig!

2009-04-22 @ 16:31:32
URL: http://lillyz.blogg.se/

Att dela med dina tankar och åsikter kan du göra här:

Jag heter:
Jag kommer tbx :)

E-postadress: (det ser bara jag)

Du kan hitta mig på:

Det jag ville dela med mig är:

Trackback
RSS 2.0